Mimmi Johansson

2012-03-12
21:00:46

Pluggaaaaar
Hejhej, har varit i stugan hela helgen, därav dålig uppdatering. Idag var det som vanligt skola. Beeptest på idrotten, gick helt ok men jag hade gärna pressat mig själv några steg till. Har suttit och sett big brother med lillasyster sen jag kom hem från skolan.HAhah fyfan aldrig någonsin skulle jag vara med i ett sånt tvprogram. HAhahahha fy tusan. Men just nu är det massvis med plugg som gäller. Hahahha skolarbeten som måste göras:
  • No, Nationella på onsdag och prov v13 eller v14
  • So, redovisning v13
  • Engelska, ska vara inne i veckan eller nästa tror jag att det var
  • Idrottsteori, prov v13 eller v14
  • Matte, prov v13 eller v14
  • Spanska, ska vara färdigt på onsdag...
Min hals mådde inte så bra efter beeptestet så jag stannade hemma från fotbollen och pluggade istället. Alltså jag längtar till de här veckorna är över och man får spendera några dagar först i jäkkvik med massa awesome folk och sen i åre med finaste Micci. Gissa om jag längtar något?

Kommentar:
#1: Micca

LÄNGTAR!!!!!

2012-03-12 @ 21:57:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: