Mimmi Johansson

2013-02-18
21:02:40

Warrior
 
När mamma och Moa skulle up på en prommis så blev jag astaggad på en springtur så jag pressade mig igenom 7km. Känns ganska bra, gjorde dock det idtället för att träna idag. Våran innebandyträning på måndagar är så jäkla sen så jag lyckas försova mig varenda tisdag haha. 
 
Så de träningar jag inte måste vara där tränar jag på egen hand. Dagen idag har varit tråkig men ändå rätt nice, tråkig för att jag inte hade någon Jennifer att gorma med på skolan, men kul för att jag som vanligt bara har sånglektioner på måndagar. Underbara måndagar. Sen så är ju ett träningspass humörhöjande så det var ju inte heller helt fel!
 
Ska ta och försöka göra lite engelska nu. Haha vi får se hur det går med den.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: