Mimmi Johansson

2013-02-16
19:59:00

Woopwoop
Spenderade gårkvällen på innebandyplan innan jag och Cejas åkte vidare och umgicks med Lina ett tag. Jag drog sen till KU och fick träffa en bunt fina människor som vanligt, fick skjuts av Oscar hem till Moa och Fredrik. Lånade deras gästsäng för mamma och pappa var i stugan och inte ville ha mig hemma ensam. 
 
Jag och Moa chillade och såg på några avsnitt glee innan vi tog oss in till stan och käkade på dagoberts.
 
Har nu precis äntligen fått det mesta i mitt rum färdigt och ska bara flytta en bokhylla och en spegel och sen är jag nöjd! Har möblerat om för er som inte fattade det haha. Har även skruvat ihop min nya stol och mitt skrivbord, de är nu min nya favoritplats i mitt rum.
 
Puss och kram, bara för att jag har haft en ganska fin dag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: