Mimmi Johansson

2013-02-01
07:58:41

"att dela sin sista godis med någon"
 
Åh vad jag saknar vårat konfirmationsläger, det var så mysigt. Visst det var väldigt känslosamt men jag växte verkligen som människa och träffade en hel drös underbart bra människor. Jag råder alla som har chansen: Konfirmera er! Det är det bästa beslut jag har gjort i mitt liv.
 
Nu till det "riktiga" inlägget. Igår var jag på världspremiär av skräckfilmen Hennes svarta vingar. Den handlade om en fallen ängel som hamnade hos en man som tog hand om henne. Det slutade med att hon fick vingar av en demon och blev förvandlad till en själv. Det var några kortfilmer innan och en av dom var mycket läskigare än hennes svarta vingar. Haha det var det spöket jag var räd för när jag skulle sova, inte demonen i hennes svarta vingar...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: