Mimmi Johansson

2013-01-31
08:33:00

Länge sen sist
Ja vad har då hänt sen sist? Ojojoj, det skulle ta hela dagen att dra igenom.

Men nu är jag hemma från thailand i alla fall. Underbart, härligt. Först ca 2,5 veckor på två olika öar och sen 4 dagar i bangkok. Härligt!

Sen när jag kom hem åkte jag på förkylning efter förkyning. Sen fick jag typ influensan och låg deckad i en vecka och nu öroninflammation. Ja jag vet inte vad det är med mitt immunförsvar just nu...

Sen så har ju mina fina och underbara vänner Lina och Micci fyllt år!

Massa kul saker och lite mindre roliga grejer har inträffat och så är det ju. Haha vet inte vad jag ska skriva, känner att det här inlägget är så tråkigt att man somnar innan man har läst hela. Cred till dig som fortfarande läser!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: