Mimmi Johansson

2012-03-04
19:48:52

Hihihih gissa vad?
Hahahahahhahhahahahhah satt och kollade igenom arkivet och hittade en rätt kul grej från mitten av november:

"Har även bestämt mig för att ha ett litet godis-fika-läsk-förbud, att bara äta sånt en dag (i veckan), och på den dagen inte bara smälla i mig en massa skit. Nu ska det på allvar bli en förbättring för mig! Jag tror att det kommer gå bra faktiskt. Jag börjar räkna imorgon.
Plus att det ska bli tio knäböj på varje knä, tio armhävningar o.s.v varje dag. Jag ska bli nyttigare!"
HAHHAAHAHHA gissa hur det gick med mitt nyttiga liv? Haha, just det, det gick inte alls. Höll det i kanske en vecka, om ens det, innan "det nyttigare livet" raserade. Hehe duktig man är :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: