Mimmi Johansson

2012-03-18
11:19:31

Helt underbart besviken
Sitter här med en rad känslor som går mot varanda så att man blir helt förvirrad.
Men jag kan ta det roliga som hänt! I fredags gick jag till skolan, gjorde en del av nationella i NO. Det kändes som att det gick jättebra faktiskt! Sen följde finaste Hanna med mig hem efter skolan och hjälpte mig baka tårta. Sen var det träning och storstäding på G.
Igår så var det storstädning för hela slanten, sen match mot Luleå. Gick väl inte direkt jättbra, förlorade med 2-5.
Efter det var det bara att skynda sig hem och göra sig i ordning och fixa klart allt innan alla kom.
Sen så hade jag världens härligaste kväll med ett helt gäng fina människor. Fick en hel del fina saker. Tack ni som kom och förgyllde min helg! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på annat än att det är ledarutbildning klockan fyra. Då får vi veta om vi får vara med som ledare på något av lägrerna i sommar, jag är nästan lite nervös.
Rainbowcake FTW!

Kommentar:

RAINBOWCAKE♥♥♥

2012-03-18 @ 14:00:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: