Mimmi Johansson

2012-07-17
14:40:14

på pendeltåget
Tjooo, fatta vad chill det här är. I söndags packade vi upp våra grejer och sen drog vi på Liseberg.

Igår klev vi upp tidigt, spelade match. Vi förlorade med 0-1 men jag är nojd med min insats. Sen drog vi in till stan och shoppade lite. På kvällen var det invigning, fett awesome säger jag bara! Träffade även en vän som jag. inte väntade mig att se, jag blev lite glatt överraskad.

Idag har vi spelat en match och den förlorade vi... nu är ett gäng från laget på väg att kolla på Björns match. Sen blir det liseberg, yä


Kommentar:
#1: jessica

menååhdå.. jag vill ju börja fotboll igen :'( slutade ju för typ 2,5år sen men.. ja.. vill ju börja igen :(

2012-07-17 @ 14:43:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: