Mimmi Johansson

2012-07-29
08:31:11

Jag lever
Var ett tag sen jag skrev, men jag har minst sagt haft fullt upp! Jag har jobbat hela den här veckan som varit, och när jag kom hem från jobbet for jag antingen på träning eller så var jag och hjälpte till med att ta in hö. Igår drog jag, mamma och Mats till Umeå en sväng för att kasta Euro Varpa Tour. Det gick asbra, vi vann och ska och kasta finalen som är i stockholm i mitten av september. Var sen på middag hos Mona och Mats innan jag drog och umgicks med fina Mikka.

Idag ska det städas! Vi har inte riktigt tjänat in alla pengarna som vi använde för att betala Gothia, så idag är sista jobbet: att städa en skola i Rutvik.

Nu ska jag gå och äta frukost, kramar!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: