Mimmi Johansson

2012-01-09
15:45:20

The bitch is back!
Tjatja! Hemma igen, rik på massa nya erfarenheter. Måste bara berätta att mitt balanssinne är helt satt ur spel efter nästan 20 timmars tågresa, så det gungar när jag står på fast mark, helknas.
Åh vilken rolig och extremt lärorik resa. Och alla lagen! Så otroligt bra, det är så kul att titta på lag som är så oerhört duktiga! i flickserien åkte stockholm hem med ett stort leende, finalvinsten och en enorm buckla i handen. Grattis till dom! På pojksidan var det Östergötland som praktiskt taget studsade av glädje när slutsignalen ringde och de ledde med 5-0 i finalen. Tyvärr var vi inte tillräckligt bra för att ta oss vidare från gruppspelet, men jag hade lika roligt för det.
Här hemma sitter det en slutkörd tjej som försöker komma på något vettigt att skriva, men kan inte riktigt samla tankarna, de flyger runt som gräshoppor med extremt mycket överskottsenergi. Haha. Ni får nöja er med den sammanfattningen så länge, jag kommer nog att ta mig tid att skriva lite mer om resan senare, vi hörs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: