Mimmi Johansson

2012-01-09
21:49:23

Tears dont mean you're losing, just be true to who you are
Har varit och firat mormors 65årsdag idag, även om hon fyllde år igår. Vi var ju på väg hem då, så det var lite svårt att uppvakta henne. Så var där ikväll en stund och hade det mysigt. Hon fick en digitalkamera av oss i familjen Johanssson.
Från imorgon till på fredag kommer vi nog att bo hos mormor, för att vi håller ju på att fixa bergvärme, och då sa ska dom koppla in något tjafs, och då måste dom stänga av både vattnet och elen, så därför flyttar vi ut i några dagar.
Jag kommer självklart att fortsätta blogga, jag tar med mig datorn hem till henne såklart!
Just nu är jag ganska lycklig, har gjort mycket nice idag, tex köpt mig en 5mm töjareeee!!!! Har en svart tunnel just nu, men jag ville egentligen ha en färgad spiral, men det enda som fanns var en svart eller guldig tunnel, så då fick det bli den svarta.
Imorgon ska jag nog också vara med en efterlängtad Elvira L <3 Någon dag i veckan blir det nog också att träffa underbaraste Lina<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: