Mimmi Johansson

2012-01-02
21:56:10

Kusin-vitamin
tänkte på att meddela att nej, jag är inte död. Jag har inte uppdaterat på 2 dagar för att mitt internet har inte fungerat som det ska. Det enda man kunde göra var arr vara inne på skype. Jag har då haft 2 helt underbara dagar.
Nu har mina älskade kusoner kommit hit från Stockholm.
Idag var vi och besökte badhuset, vi var, jag, Minna, Kajsa, David, Lukas och Amanda. Sen kl 15 så var jag på coop och skulle inventera. Alltså shit! när jag åkte hem vid halv nio höll jag på att svimma på grund av alla siffror som flygit genom mitt huvud under eftermiddagen. Jag ska slagga hos mormor med Kajsa och Amanda inatt. Lukas sover nog hos David. Imorgon blir det Pagla med hela gänget. Skojskoj! Puss och kram.
Cred till den knasapan som orkade ta sig igenom hela det här låååånga inlägget, pusshejs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: