Mimmi Johansson

2012-01-11
23:10:57

Hjärnsläpp säger jag bara
Har helt glömt att blogga! Idag på skolan har det varit ganska hektiskt, nästan i alla fall. Hehe. Har redan typ 3 läxor som ska vara klara snartsnartsnart. Sen efter skolan gick jag och Micci in till stan och så köpte jag en födelsedagspresent till fina Katta, som kommer att få den på fredag.

Efter det tog Micci bussen hem, och jag strosade vidare mot mitt tillfälliga boende här hos mormor. Chillade och såg Nikita innan jag drog iväg och var funktionär på div 2 matchen. Boden blev krossade, 7-2 till Notviken.
Nu har jag chillat med min älskade gitarr en stnd och sen ska jag nog slå igång ett avsnitt Nikita till innan jag kryper ner i den mysiga sängen och får mig lite välbehövd sömn. Godnatt folket!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: