Mimmi Johansson

2012-01-22
01:28:41

Fredag, lördag
Hejhej! Åh, det blev inte riktigt som jag tänkt det, men jag bloggade inget igår.
Igår var jag i alla fall på skolan, sen gicka jag på stan rätt länge. Köpte bland annat en present till Micci, GRATTIS ÄLSKADE UNGE ^^, som fyller år idag. Sen en stund inna jag skulle hem stötte jag på Ellen, vi trallade på som vanligt och jag följde med hem till henne. Vi gick och köpte oss mat från frasses innan vi drog oss vidare mot Björknäsgymnasiet och rockkonserten.
Väl där mötte vi upp Elvira J. När det väl hade börjat kom vi ganska bra överens att Elvira och Ellen inte gillar min musiksmak. Haha älskade ungar. I pausen gick vi, för jag och Ellispellis skulle på på KU och Elvira skulle till Pingst.
Hade det super som alltid på KU. Sen när jag kom hem, hade min dator råkat bli kvar hos syster, så då blev det tyvärr ingen update.
Idag vaknade jag, fixade mig lite, for in till stan och fixade några ärenden med syster, mami och papi innan dom skjutsade mig till Nisse. Var hos han och chillade några timmar innan jag for till syster och åt gomiddag.
Drog sedan vidare till Micci och hade världens härligaste kväll med ett gäng fina tjejor. Grattis än en gång pussgurka<3 Åg, vi såg paranormal activity 3, och jag satt och garvade när det var som läskigast, jag trodde nästan att jag skulle få en hjärtattack, inte för att jag skrek eller blev rädd, utan för att jag garvade så mycket! Mimmi i ett nötskal, oh ja!
Sen nu är jag hemma och håller på att fixa en massa, för jag måste typ formatera om min dator. Puss på mig själv för att jag är så extremt bra på datorer. NOOT. Vi hörs alla snygga! Puss
Ps. Måste bara säga att jag är överlycklig, för min SM-hood har kommit. Kärlek till den!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: