Mimmi Johansson

2012-02-28
18:42:38

Where the freaks are comin' 'round
Äntligen hemma! Har varit otroligt kul att spendera några dagar med min absolut bästa vän, men det är då gode skönt att komma hem igen måste jag säga. Var med henne på skolan idag och igår, haha alla blickar man fått, shit! Men vad kan man förvänta sig om man är och inkräktar på en annan skola? ;) Haha, är i alla fall glad att jag har avklarat den 4,5 timmar långa bussresan hem från Umeå!

Ska snart klä på mig nå andra kläder och sen fara iväg och kolla på träningen, måste käka lite antiinflammatoriskt för överansträngningen i mitt knä vägrar gå bort, och det ska nog vara bra till imorgon då jag och Micci drar till Klinten och bor hos Åsa i några dagar. Så sjukt kul det kommer att bli! Puss och kram, ha det bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: