Mimmi Johansson

2012-02-02
19:14:10

When the planets collide
Varför låter allt så mycket bättre när det är på engelska?

Dagen idag har varit helt ok, haft en halvchill dag på skolan, sen följde Elvira J mig hem och så gjorde vi idrottsplaneringen till nästa fredag då vi har våran ledarskapslektion. Nu chillar jag bara, men ska plugga lite matt, NO, SO osv sen. Hade tänkt fara och träna lite fotboll, men det blev inte för jag har plugg att göra. Så det får bli en annan gång!
Imorgon är det fredag,vilket betyder en vecka mindre kvar av nian. Har inte förrän nu insett hur mycket jag kommer att sakna min klass. Jag har bara koncentrerat mig på hur bra och kul det kommer bli att börja gymnasiet. Jag längtar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: