Mimmi Johansson

2012-02-15
13:41:32

På skolaan
Igår så steg jag upp, sprang runt som en tok och letade det jag skulle ha på mig till isvaksbadet, sen så tröck jag en macka sen var det bara att ta en racepromenad till bussen. Sen var det att bada isvak, och det var faktiskt riktigt roligt, de som inte gjorde det har verkligen missat något!

Sen så var det bara bild sen fick vi gå hem.

Jag åkte hem, chillade, pluggade lite och såg Sons Of Anarchy, svullade utav fasiken. Käkade gomiddag med familjen och mormor, käkade jättegod efterätt som mamma bakat.

Far iväg på träning och fick veta där att det var träningsmatch mot killarna. Det var faktiskt riktigt roligt! Vi höll ledningen ganska länge, men tillslut tappade vi och jag tror att slutresultatet blev 2-5 eller något sånt. Var ändå en riktigt rolig träning!

Nu har jag precis blivit klar med mitt fördjupningsarbete i No, fy så skönt!

Ha en resterande bra dag, puss och kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: