Mimmi Johansson

2012-02-13
22:11:34

mimmijoohansson.tumblr.com
Har sovmorgon till klockan tio imorgon, ska ta och kolla upp busstiderna och se om jag kan ta någon lite senare buss än vanligt, så jag slipper kliva upp klockan halv sju för att sen ta bussen tjugo i åtta och efter det sitta på skolan från åtta till tio.
Mina ögonlock håller på att falla ihop, ska väl ta och sova om en liten stund, försöka ta igen den sömnen jag förlorade i helgen, tack och hej, leverpastej!
Har sovmorgon till klockan tio imorgon, ska ta och kolla upp busstiderna och se om jag kan ta någon lite senare buss än vanligt, så jag slipper kliva upp klockan halv sju för att sen ta bussen tjugo i åtta och efter det sitta på skolan från åtta till tio.
Mina ögonlock håller på att falla ihop, ska väl ta och sova om en liten stund, försöka ta igen den sömnen jag förlorade i helgen, tack och hej, leverpastej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: