Mimmi Johansson

2012-02-04
11:07:33

Långt
Hej alla glada! OCh alla er som inte är glada också för den delen. Hihi. JAg säger bara att jag ska inte klaga på de 37 minusgraderna utanför mitt fönster, för de tog med sig solen. Solen är härlig när den kommer och tränger igenom det deprimerande mörkret med lite solsken.

Idag känner jag mig på betydligt gladare än igårkväll, solen skiner, jag har roliga planer med en fin tjej framför mig idag, så jag betämde mig för att ha en bra inställning redan från början.
Igår så var jag på skolan, en helt okej chilldag. Alltså jag tror att jag har börjat gilla skolan igen, jag tyckte till och med att spanskan var rolig! Haha det har nog inte hänt sen i sjuan. Sen så efter skolan, så for jag hem, pluggade, chillade och så skule jag egentligen på träningen, men jag hann inte. Så jag åkte på KU och det var en härligt underbar lite annorlunda kväll, efter det pluggade jag lite och såg Nikita. Men nu ska jag äta färdigt och sen höra av mig till Lina, vi hörs! puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: