Mimmi Johansson

2012-02-11
00:35:53

Hej, jag heter Mimmi och bor i skogen, när jag kom hem stod det ett rådjur som tänkte äta upp mig utanför min dörr...
Hahhahah ska ta och runda av efter en minst sagt händelserik dag om en liten stund, så man är utvilad då man ska vara med Elvira L och bli fotad.

Dagen idag: skola, ledarskapslektion ute i snön, blåmärken, nya pjäxor, chilla, slänga ihop träningsgrejs, träning, KU, hem, nästan bli uppkäkad av ett rådjur.....
Haha nädå, men när jag och pontus kom med bilen till min uppfart så precis när jag tänkte kliva ur bilen ser jag att det dtår ett rådjur framför dörren. Det sprang iväg, men jag var ändå så skraj så Pontus fick följa mig till dörren. HAha vad patetiskt mörkrädd jag är ibland...
Jag måste bara säga att jag är överlycklig över slalompjäxorna jag fick idag. Så extremt fina och sköna!
Tack mami och papi!

Kommentar:
#1: Amanda

Haha, skogsmulle! ^^<3

2012-02-11 @ 09:27:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: