Mimmi Johansson

2012-02-13
17:49:38

Duktig flicka!
Har precis blivit klar med plugg, städning, vikning av tvätt, byte av sängklader. Ska ta och ringa Lina och höra vad vi ska hitta på.

I lördags efter det jag hade bloggat gick jag till stallet och red med Elina, snacka om att jag har saknat ridningen och allt som har med stallet att göra, måste försöka hitta mer tid till det! Sen så for jag hem och racerduschade, slängde ihop slalomgrejer och drog hem till Cejas. Jag och Sosso sov över där, sen igår drog vi till klinten. Älskade slalom! När jag kom hem var det bara att snabbt göra sig i ordning för att sen dra iväg på konfaledarutbildning.
Jag har haft en underbar helg denhär helgen, jag hoppas på en minst lika bra nästa helg också!
Puss och kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: