Mimmi Johansson

2012-02-17
16:44:10

Däckad
Heyyheyy, bered dig på ett låååångt inlägg...

Hm, igår skrev jag inget för jag hann bara se ett halvt avsnitt sons of anarchy innan jag somnade vid halv fem och vaknade typ inte förrän när väckarklockan ringde klockan halv 7 imorse. Att jag sov så länge berodde nog på hjärnskakningen jag fick efter träningen i onsdags...
Igår så kom jag som sagt bara hem från skolan innnan jag somnade och sov till idag. Idag har det varit en helt chill dag på skolan, sen så var jag med fina Elvira J på stan och hittade en present till Jejje. Elvira tog bussen hem till sig och jag åkte hem med papi.
Snart ska jag ta bussen in till stan igen och gå och käka middag innan vi drar till KU, ha en bra fredag alla fina!
Av Elvira L
Sen senaste gången jag fotade med Elviraa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: