Mimmi Johansson

2012-08-29
22:14:17

Livet leker.... eller?
Tjosan! Uppdateringen har legat nere och må så vara för jag har haft en hel del annat för mig tex. har jag börjat gymnasiet, estet musik här i Boden. Redan efter första dagen kändes det som om jag hamnat på rätt ställe.
Gillar min klass, tvåorna och treorna är någolunda snälla med oss och våra lärare verkar bra så jag är mer än nöjd!
 
Vi fick våra skoldatorer idag och de är verkligen jättefina! Det är jobbit med nya helt opersonliga datorer (än så länge) men samtidigt skönt med en nystart.
 
Var i Piteå och spelade match idag/ikväll och det gick piss. Blä
 
En annan sak jag kom på att jag glömt berätta är att jag har bytt upp mig! Jag hade en 1,20m bred säng, men nu har snälla Roger och Birgit skänkt sin 1,40 säng till mig, glad tjej här!
 
Ps. Det värsta med nya datorer är att det finns inga bilder att lägga upp, så det får ni klara er utan.
 
Pps. Haha med "ni" menar jag de vilsna själar som förmodligen av misstag hamnat här, haha.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: