Mimmi Johansson

2012-08-08
07:33:11

Its always darkest before the dawn
Inatt hade jag en grymt konstig dröm, jag drömde att en av mina gamlingar satt och strök på mitt smalben för att jag hade gjort illa mig eller nå.

Men efter en stund vaknar jag till och inser till min stora förskräckelse att det är nån jävel som sitter och stryker på mitt smalben!!!! Jag får typ panik innan jag inser att det är min syster som sovit i min säng som drömmer och "går i sömnen".

Jag sa åt henne att lägga sig ner igen och då grymtade hon något till svar och lade sig ner igen. Men fytusan vad jag var rädd, trodde ju att det var ett monster som tänkte äta upp mig D:

Kommentar:
#1: elvira

Tänk om hon inte drömde, utan hon smygklappade ditt ben för att det var så lent och nyrakad?!?! :OOOO
Hiho, jag gillar din design! pusspuss

Svar: Hahaha ja, men det är inte en ursäkt till att smyga upp mitt i natten och nästan skrämma ihjäl mig ;) tack! puss och kram!
Mimmi

2012-08-08 @ 10:19:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: