Mimmi Johansson

2012-04-29
09:05:34

Yo, vaknade för typ en timma sen, ungarna jag satt barnvakt åt är typ uppe tokigt tidigt, haha första kommentaren jag fick när jag vaknade var: Men vad du ser sliten ut då! Hahahahha dom är för söta. Ska möta Ellen vid kyrkan en stund innan elva, vi ska och lyssna på Anton som förmodligen har kloka ord att säga.

De senaste dagarna: Fredag så var det skola, sen gick vi ett gäng på stan och köpte en present till Jens. Sen var jag med storasyster på stan ett tag, sen åkte jag hem och fixade mig, sen drog jag till Jens, haha Fanny och Felix hade fixat en överraskningsfest och han blev minst sagt överraskad!
Lördag så chillade jag, solade en stund, sen kom Mamma, Fredrik och Moa hem från IKEA, och jag trodde seriöst att jag skulle dö när de skrämmde mig. Sen så hängde jag med Moa och handlade och vi köpte jordgubbar!! Så otroligt gott! Efter det drog vi hem till henne och började bygga ihop nå möbler hon hade köpt. Efter det drog vi hem och käkade grillat, sen så for jag till mammas kusin och var barnvakt åt hans ungar.
Cred till alla er som läste inlägget.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: