Mimmi Johansson

2011-11-23
22:19:50

Träna var nog inte det smartaste...
Åh. Har sträckt mig... Kände redan innan träningen att jag hade ont i ryggen, men tänkte "det går att värma bort". Dumt misstag, nu är det värre än det var innan. Fy och blä, hoppas att det känns bättre imorgon på morgon.
Men det var nog värt det ändå, träningen var sjukt jobbig och ju jobbigare = ju roligare, så det var helt klart värt det. Tror jag.
Har även bestämt mig för att ha ett litet godis-fika-läsk-förbud, att bara äta sånt på en dag (i veckan), och på den dagen inte bara smälla i mig en massa skit. Nu ska det på allvar bli en förbättring för mig! Jag tror att det kommer gå bra faktiskt. Jag börjar räkna imorgon.
Plus att det ska bli tio knäböj på varje knä, tio armhävningar o.s.v varje dag. Jag ska bli nyttigare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: