Mimmi Johansson

2011-11-21
16:48:13

Shame on me
Har fortfarande inte fixat designen, men hjärtligt välkommen alla som inte hittat hit! Haha ni får stå ut med den extremt fula designen just nu, jag lovar att inom en snar framtid kommer det att bli förbättring!
Första skoldagen idag sen min prao-tid. Skönt faktiskt. Har längtat hela prao-veckan på att skolan skulle börja igen så att man fick träffa lite folk och inte bara sitta och ha det skittråkigt. Dessvärre hade jag ganska ont i huvudet mot slutet av dagen. Vi har också kommit lite närmare slutresultatet av våran klasströja... Haha, vi har fem förslag på hur den kan se ut. Men det är något i alla fall.
Sitter just nu och försöker fixa spanskan som ska vara klar till på onsdag. Jag ska nog hålla ut med spanskan till i jul, men sen då orkar jag inte med det nå mer! Jag är så less. Spanska suger.
Ska vara med denna snygga brutta (till vänster, för er som inte fattade det) på torsdag, älskar dig <3
Bild från i somras när hon fyllde 15

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: