Mimmi Johansson

2011-11-25
09:04:16

Önskelistan

Okej, har lovat mormor att skriva en önskelista, så här kommer det jag kan komma på just nu:

  • Domarkläder
  • 40" LCD tv
  • Högtalare till min dator
  • Samsung galaxy s II
  • Kläder
  • Stepin-kort
  • Väska från Lalu, mamma vet vilken
  • Epilator, som man kan byta så att det blir en rakapparat
  • Datorväska
  • Datormus till min bärbara, trådlös!
  • Locktång, tex den här, eller denna
  • Harry Potter-box (med alla 8 filmer)
  • Klasströjan
  • Presentkort på ställen där det finns smink t.ex. Parelle, Kicks, Make up store...
  • Kinect (en sorts kontroll till xbox 360)
  • Dvd-boxar med serier t.ex. Bones, CSI, NCIS, Dexter, Glee
  • Ackordbok till piano
  • The sims 3 leva livet och husdjur
  • The sims medeltiden
  • Parfymer typ den här, eller den här
  • One piece, ziperall, jumpsuit eller liknande i någon snygg färg/mönster. Tex den här, eller den här, eller den r

Det här allt jag kan komma på jus nu, men jag ska skriva hit något om jag kommer på något mer senare!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: