Mimmi Johansson

2011-12-18
22:03:35

tack och hej - sliten tjej
Hej! Har duschat och fixat det sista innan jag ska lägga mig och sova. 4 skoldagar kvar sen jullov, 6 dagar kvart till julafton. Alltså jag undrar. Var är all den fluffiga vita underbara snön? Här är det ett grått slaskit Boden med knappt någon snö och mindre än en vecka kvar till julafton. Usch, såhär får det inte vara. Vi hoppas på att det toksnöar några dagar, så vi får se mer snö på marken.

Matchen var sjukt jobbig. Men extremt kul! Vi förlorade med 4 -3 på sudden death, så vi tog i alla fall en poäng. Plus att laget vi spelade mot är ett div 2 lag. Matchen började vid halv sex kanske och var inte slut förrän kanske kvart i åtta. Snacka om jobbigt! Det är lite jobbigt men ändå skönt med effektiv tid. Så jag hade inte velat spela utan det. Ha en fortsatt underbar decemberkväll gott folk!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: