Mimmi Johansson

2011-12-09
07:06:48

Plugg!
Skrev ingenting igår, men jag kan helt ärligt säga att jag hade inte tid. Hela min eftermiddag igår gick åt till att göra hemprovet som skulle skickas in idag. Gjorde klart det precis.
Igår var verkligen inte min dag. Det började med att jag försov mig, men tur som var så hade jag sovmorgon, men jag vart lika sur i alla fall. Sen så hade jag otroligt ont i huvudet och just därför ska alla skojja med mig och smäller till mig i huvudet med böcker osv.. Sen så är vårat luciatåg totaaaalt misslyckat. Men jag hoppas att det blir bättre till på tisdag. Det blir säkert bra. Man kan alltid hoppas.
Elevens val idag då. från 12-14. Hoppas att det blir en bättre dag idag än det var igår. Jag skriver mer senare! Puss och Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: