Mimmi Johansson

2011-12-07
17:28:14

Klippt mig!
Var skola idag till halv 4, sen gick jag med Natta in till stan och sen gick jag och klippte mig. Det hände inte så mycket, jag toppade det.
Idag på skolan var det No-prov. Kändes väl okej. Hade kunnat göra bättre ifrån mig. Sen så lämnade jag in min svenska uppgift. Och så mejlade jag mina tidigare arbeten till rätt mejadress.... Äntligen har dom hamnat rätt! Jag hade skrivit fel 2 gånger innan. 2 gånger! HAHAHAHA, nu är dom rätt i alla fall.
Ska gå och äta nu, men jag skriver mer senare. Jag är typ begravd i plugg....

Kommentar:
#1: Anonym

Feeelåt Mimmsi! Jag missade totalt på ku att du hade klippt dig... :/ men jag kan säga det nu, fin du är i håret gumman! <33

2011-12-10 @ 10:17:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: