Mimmi Johansson

2011-12-13
23:18:13

Idag och igår
Igår så var jag på skolan, sen var det genrep inför lucian. Sen var jag på stan ett tag tror jag. Sen så drog jag till Mikaelskyrkan och plysslade lite. Sen kom Micci. Hon sov här.
Vi klev upp tidigt som f*n, fixade oss. Fick skjuts till skolan. Har lussat tre gånger idag. En för arbetslag A&B på skolan, ett för arbetslag C och ett sista på ålderdomshemmet Å-center.
Haha, något som var lite småkul var att jag sjöng ett solo, en duett med söta Jennifer och en trio med Jennifer och Emma. Stannade i stan med Micci. For och spelade ett juldrama med KU. For på träning. Kom hem, tog en långdusch och gjorde slut på allt varmvatten... Sitter och har plockat fram gitarren igen. Är nästan lite sugen på att lära mig spela igen. Blir sängen sova om någon minut eller så. Sov sött!
Ps. Skulle tro att det kanske kommer upp en video här på bloggen när vi/jag sjunger.

Kommentar:
#1: elvira

hur i allsinadar kunde du få en sån skarp bild på skolans luciatåg?!?!?!?

2011-12-13 @ 23:37:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: