Mimmi Johansson

2011-12-17
00:26:54

Dagen idag och vad som händer i helg
Tjo! Kom hem från julfesten för ett tag sen. Har bara chillat sen dess. Idag hade jag skola till tio i ett. Sen gick jag och underbaraste Micci in till stan och kollade julklappar och fixade en till julfesten då. Sen åkte vi hem till Micci, chillade hos henne ett tag. Jag drog hem och fixade mig sen var det in till stan igen för julfest med KU. Det är lite synd att det är sista gången vi ses innan nån gång i slutet av januari :(
Imorgon bär det av mot luleå för match, sen så blir det en riktig jävla damp-skoj kväll med Micci. Tror jag också att det är match, och efter eller före den ska min fina vän Pellis få sin födelsedagspresent. P o K!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: